Kierowniczki merytoryczne :)

eflab mothers_1Założycielkami EfLAB są Kasia Piwowarczyk-Atys i Magda Dobrowolska-Sagan, obie z doświadczeniem biznesowym oraz facylitatorskim. To one są odpowiedzialne za całe zamieszane: program oraz adaptowanie nowych metod do  pracy w biznesie. Sprawują opiekę merytoryczną i trenerską  nad szkołą. Do szkoły zapraszają wykładowców, którzy pracują nowymi, odkrywczymi metodami pracy z grupą – pozwalającymi wspierać ludzką kreatywność, sprawczość i decyzyjność.

 

Prowadzący I Edycję Szkoły Warsztatu Biznesowego Eflab:

Magdalena Dobrowolska-Sagan

Strateg, coach, prowadzi procesy budowania strategii marki, zintegrowanej strategii komunikacji oraz innowacji.  Fanka metody warsztatowej i technik kreatywnego myślenia w biznesie. Współautorka metody warsztatowej „Prowokacje strategiczne”. Certyfikowany facylitator metody LEGO® Serious Play® – prowadzi warsztaty tą metodą w zakresie budowania strategii marek i tworzenia innowacji. Prowadzi programy uwalniania swojej kreatywności wg autorskiego programu „Creativity Hacking”.

Pracowała dla międzynarodowych agencji reklamowych: Dyrektor Strategii LemonSkyJWT (2014-2015) Dyrektor Strategii Publicis (1998-2007), prowadziła własną firmę Prowokacje Strategiczne (2007-2014)

Kluczowi klienci dla których pracowała: Nestle, Winiary, Bayer, Mazda, Bobovita, Getinbank, Netia, DB Schenker, LeroyMerlin,

Uczy strategii w Szkole Strategii Marki SAR, prowadzi warsztat Business Innowator w Szkole Marketingu Interaktywnego SMI, współzałożycielka studiów Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP, Szkoły Coachingu TROP, Szkoły Treningu Interpersonalnego. Ukończyła kurs design thinkng „Insights for innovations” prowadzony przez  prestiżowe IDEO.

Katarzyna Piwowarczyk-Atys

Od wielu lat człowiek badań marketingowych i reklamy – pracowała w agencji badawczej (ARC Rynek i Opinia), reklamowej  (Publicis) i po stronie klienta. Obecnie na stanowisku Insight Managera w Kompanii Piwowarskiej, zgłębia wiedzę o konsumentach i piwoszach największych marek w Polsce.

Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu TROP oraz Szkołę Coachów TROP. Wewnętrzna facylitatorka w Kompanii Piwowarskiej, specjalizująca się w  warsztatach związanych z tworzeniem nowych pomysłów i  wypracowywaniem pomysłów przez grupę.

Kilkanaście lat doświadczenia jako wykładowca na studiach  podyplomowych: Psychologia Reklamy na Wydziale Psychologii UW, kierunek „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, Podyplomowe Studia Reklamy w Szkole Głównej Handlowej.

Jacek Wasilewski

Jedyny profesor pośród prowadzących zajęcia w EfLabie.  Specjalista od  retoryki (kieruje Zakładem Retoryki na Wydziale  Dziennikarstwa UW),  uczeń prof. Jerzego Bralczyka. Najlepszy w Polsce specjalista od storytellingu – analizuje narracje w mediach i  biznesie, pomaga politykom i markom tworzyć angażujące opowieści.

Prowadzi zajęcia z retoryki, erystyki i komunikacji (m.in. na Uniwersytecie Gdańskim, Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie SWPS – gdzie był dyrektorem Szkoły Retoryki). Szkoli również sędziów i prokuratorów. Autor wielu książek (o retoryce, storytellingu), a także sztuk teatralnych. Pisał felietony m.in. do Filmu i Playboya, i można go często zobaczyć w telewizji.

Michał Protasiuk

Od 11 lat związany z działem Insights Kompanii Piwowarskiej, gdzie nieustannie próbuje zrozumieć zmieniającego się konsumenta piwa i propaguje tę wiedzę wewnątrz organizacji. W tym celu rozwija i wykorzystuje niestandardowe metody pracy z konsumentami, takie jak gamification czy wisdom of crowds.

Obecnie przede wszystkim poświęca się innowacjom i projektom strategicznym. W ramach Polskiego    Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii prowadzi szkolenia między innymi z zakresu wykorzystania gamification w badaniach marketingowych. Częsty prelegent podczas konferencji badawczych.

W wolnych chwilach bywa pisarzem.

 

Anna Gorączka

Prekursorka wykorzystania gamification w badaniach marketingowych. Prowadzi szkolenia z zakresu gamification i innych nowatorskich metod komunikowania się z konsumentami. Wielokrotna prelegentka na konferencjach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insights i  Capabilities w Kompanii Piwowarskiej. Obecnie pracuje w firmie Hochland Polska, gdzie odpowiada za rozwój rynku i prowadzenie projektów zarówno dla istniejących marek jak i NPD. Prywatnie uwielbia grać w planszówki i gry karciane.